پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215568
عجيب ترين تکنيک تخليه انرژي منفي با "ليمو"/ پولدار شدن را با ليمو تجربه کنيد
تاریخ انتشار : 1395/05/02 07:54:38
نمایش : 1853
به کمک چند راهکار جادويي با استفاده از ليمو به طرز شگفت آوري انرژي هاي منفي خانه و محيط کارتان ازبين رفته و آرامش را در زندگي خود احساس مي کنيد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، بسياري از افراد به انرژي هاي منفي اعتقاد ندارند اما بايد بدانيد که اين انرژي ها بنابر علم متافيزيک وجود داشته ومي توانند بر سلامتي، آرامش و روابطتمان با ديگران تاثير بگذارند، با اين حال لازم نيست که در اين مورد نگران باشيد چرا که در اين مطلب راهکارهاي شگفت انگيز طب باستاني چيني که انرژي منفي را از شما دور مي کند معرفي مي کنيم.
 
عجيب ترين تکنيک تخليه انرژي منفي با
 
ليمو زندگي تان را سرشار از آرامش مي کند
مي توانيد به جاي استفاده از انواع عطرها و خوشبو کننده ها با قرار دادن ليمو به مدت طولاني انرژي هاي منفي که شما را احاطه کرده ازبين برده يا ميزان آن ها را کاهش دهيد. کافي است سه عدد ليمو سبز را در مکان هاي مختلف خانه تان قرار دهيد و زماني که سبز يا سياه شدند آن ها را با ليموسبز جايگزين کنيد. 
 
پوست آن در آب باران جوشانده و از آن به عنوان يک طلسم جادويي براي از بين بردن انرژي هاي منفي استفاده کنيد.
 
 قرار دان 9 عدد ليمو در يک سبد بزرگ در بالاي يخچال و بر روي مقداري برنج نيز همين تاثيرحيرت آور را دارا است.
 
 با اسپري کردن آب ليمو در اطراف خانه نيز انرژي هاي بد را از خانه تان دور کنيد.
 
به منظور آرامش محل کارتان مي توانيد يک عدد ليمو را در کشوي ميزخود قرار دهيد.
 
علاوه بر اين راهکارها مي توانيد يک ليمو در کيفتان قرار داده و در تمام طول روز همراه خود داشته باشيد، شب اين ليمو خشک شده و بايد آن را دور بريزيد.
 
ثروتمند شويد
يکي ديگر از خواص خارق العاده ليمو برکت و افزايش مال و دارايي است. کافي است 8 ليمو را در يک دايره و يک ليمو ديگر را در وسط آن قرار دهيد.
 
با اين روش همه عاشقتان مي شوند
يکي ديگر از خواص معجزه آسا ليمو جذب محبت و عشق علاقه ديگران است. کافي است دريک کاسه سه عدد ليمو را قرار داده و آن را روي ميز کنار تخت خود بگذاريد.
 
عجيب ترين تکنيک تخليه انرژي منفي با
 
مانند يک کودک با آرامش بخوابيد 
براي آن که از انرژي هاي بدي که ممکن است در طول روز سراغتان بيايد خلاص شويد يک عدد ليمو را به چهار قسمت برش زده و ليمو برش خورده  را در ظرفي که در آن نمک ريخته، قرار داده و ظرف را قبل از رفتن به رختخواب زير تختتان قرار دهيد.
 
اگراين امکان براي شما نيست که ظرف را در زير تخت قرار دهيد مي توانيد آن را در کنار ديوار و يا روي زمين در نزديکي محل خوابتان بگذاريد. توجه کنيد که صبح به هيج وجه نبايد به ليمو دست بزنيد و فورا آن را در سطل زباله بياندازيد. براي آنکه تاثير فوق العاده اين روش را مشاهده کنيد بهتر است که اين کار را تا سه شب ادامه دهيد.
 
گفتني است؛ با انجام راهکارهاي حيرت انگيز ذکر شده به زودي تمام انرژي هاي منفي وارد شده به شما از بين مي روند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html